Le Couvent Des Minimes

četrtek, december 11, 2014

Pozdravljene lepotičke!

Kakšna dva meseca nazaj sem v Mullerju naletela na zelo prijazno promotorko, ki mi je "ukradla" par minutk mojega časa. Na hitro mi je predstavila znamko Le Couvent Des Minimes in mi prijazno ponudila v test kremo za roke. Že takoj mi je bilo všeč, da mi ni napolnila glave samo z besedami in obljubami, preizkusila sem lahko takoj na mestu tudi izdelke, saj imajo testerje. Odločila sem se da preizkusim kremo za roke, ki me je z eno besedo navdušila! Ampak najbolj od vsega, je mojo pozornost pritegnil Pohodnikov balzam za noge. Ker imam velikokrat utrujena in pekoča stopala, sem se odločila, da preizkusim prvo majhno embalažo, če mi bo všeč se še vedno lahko vrnem po veliko. Cene so pač malo višje, kozmetika je naravna.
Danes bom napisala o svojih prvih vtisih, namreč prijazna promototka mi je ob nakupu ponudila lepo nosilno vrečko in kar nekaj testerjev, da preizkusim še druge stvari.


Pisala sem jim tudi na FB strani, če mi na hitro predstavijo njihovo znamko in takšen je bil odgovor:

"Naravni izdelki za nego obraza, telesa in las ter kolonjske vodice Le Couvent des Minimes so poklon bogati tradiciji zdravilnih receptov, ki so jih iz skrbno izbranih rastlin in zelišč pripravljale ljubeče sestre klarise iz samostana Minimes v srcu Provanse. Negovalni recepti, ki temeljijo na preprostih, a dobro poznanih naravnih aktivnih sestavinah z dokazano učinkovitostjo, navdušujejo s svojo pristnostjo in visoko kakovostjo.
Le Couvent des Minimes vsako leto nameni 1 % letnega prihodka od prodaje projektom za podporo izobraževanju in zdravstveni oskrbi otrok po vsem svetu."



VRTNARIČIN BALZAM ZA ROKE
Vsebuje 20% karitejevega masla in 7 čarobnih rastlin(mimoza, kamilica, slez, ognjič, melisa, rožmarin in citronka).
Je izredno negovalna krema, prijetne teksture in vonja, se zelo hitro vpije v kožo in pusti kožo mehko in nahranjeno. Malo me je po občutku na rokah spomnila, na L'Occitanovo karitejevo kremo za roke, pa ni to nič čudnega, namreč obe kozmetiki prihajata iz "iste hiše" ;)
Krema ima prekrasen in nežen vonj.
Je idealna za zimo, ko so naše roke še posebej izpostavljene mrazu, vetru, centralnemu ogrevanju... Ker se res hitro vpije v kožo, lahko hitro nadaljujemo s svojim delom dalje, naše roke pa so prijetno odišavljene in negovane. Krema zelo lepo omehča kožo, jo izredno dobro navlaži in nahrani. Ker je dosegljiva tudi v mini embalaži je nepogrešliva v vsaki ženski torbici :)

POHODNIKOV BALZAM ZA STOPALA
Ker je bil to izdelek, ki me je najbolj pritegnil, mu je promotorka namenila tudi kakšno besedo več in po njeni zgodbi, bi naj tale balzam izdelovale sestre Klarise, že dolgo časa nazaj iz 9ih rastlin (Olje zdravilne borage, karitejevo maslo, olje grozdnih pešk: hranijo, obnavljajo in vlažijo; Zelenka: mehča; Bršljan: izboljša mikrocirkulacijo; Tapiokin puder: ščiti pred drgnjenjem in žulji; Izvlečki poprove mete, limone in litseje: osvežijo in očiščujejo), namenjen pa je bil pohodnikom. Svetovala mi je uporabo, ker sem se pritoževala nad pekočimi in bolečimi stopali. V službi namreč nosim balerinke in sem 6 ur na nogah. Neudobno. Moja stopala so bila že zvečer po službi zelo pekoča, najhujše pa je bilo zjutraj, ko sem komaj stopala na njih. Seveda sem kremo hitro dodala v košaro. Če bi vsaj malo umilila zadevo, bi bila super. Tukaj mi je tudi všeč, ker lahko najprej preizkusiš mini embalažo. Krema se je obnesla prekrasno! V trenutku, brez pekočega občutka omili boleča stopala in naredi le ta izredno "lahka". Tudi po prespani noči ni več občutka utrujenih in pekočih stopal. Je pravi mali čudež v tubi. Krema je poleg osvežilnega občutka tudi lepo hranilna in neguje kožo na stopalih. Mislim, da je must have čisto vsakega, saj prevečrat pozabimo na nego naših stopal, ki so ponavadi zaradi neprimerne obutve preobremenjena.

Zraven sem še v test dobila tudi prekrasno kremo za obraz, ki je izredno lahka na koži, pa vendar zelo lepo navlaži suho kožo in pusti gladko in sijočo kožo. Ter mleko za telo, ki je prav tako pravi mali čudež, izredno lahke teksture, hitro vpojen, pa vendar izredno lepo neguje izsušeno kožo. Oba izdelka sta že na mojem seznamu želja.
Poleg njiju je na seznamu želja še micelna vodica, balzam za utrujene noge, in njihova vijolična kolonjska vodica, ki diši nenormalno dobro! In se obdrži na koži, kot parfum.

Definitivno me je znamka prepričala in bom v prihodnje še kupila kakšen njihov izdelek.
Na voljo je v Mullerju, Maxiju in Nami.
Lahko jim namenite tudi kakšen "všeček" na njihovi FB strani.

Kaj pa ve, ste že preizkusile kakšen njihov izdelek?

Lp, Ana

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


  Follow me: Facebook | Twitter Bloglovin Instagram

You Might Also Like

3 Comments

  1. VRTNARIČIN BALZAM ZA ROKE - mi je tok doooobr, morm si ga enkrat privoščit :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem tudi gledala že njihov serum za obraz, mislim, da bo naslednji, ki ga bom preizkusila :)) res lepo dišijo tele zadevice :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oo ta kremica pa noge pa je dobro slišati :) moram preveriti pa preizkusiti :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe